samedi 17 juin 2017

June's Moodboard by Mary

Hello my dear friends!
It's Mary here with you today and I have a new layout to share with you, made for our June's Moodboard. 

The moodboard is so fresh with a summery feeling and as summer has already come here in Greece, I made a summery layout in blue and yellow tones totally inspired by the beautiful board.

Bonjour mes chers amis! 

C'est Mary qui est avec vous aujourd'hui et j'ai fait une nouvelle page pour partager avec vous, inspirée du tableau de Juin!

Le tableau est si frais avec un goût d'été et comme l'été est bel et bien arrivé en Grèce, j'ai choisi des tons de bleu et jaunes qui le rappellent. 



This is the moodboard... 



I used all the elements of the board... the sketch, the color palette, the title, a sunny photo, a polka dot pattern and thread.


Here are some close ups of my layout...

J'ai utilisé tous les éléments du tableau... le sketch, le combo couleur, le titre, la photo ensoleillée, le motifs à pois et le fils.

Voici quelques gros plans de ma page...







Flairs used on this layout:

  




If you love Cuts2luv flairs don't forget to join us in the challenge! You still have time!
Thank you for your time my friends!

Si vous aimez les badges Cuts2luv n'oubliez pas de nous rejoindre pour relever le défi, il vous reste du temps! 

Merci pour votre temps mes amis!



1 commentaire:

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!