mercredi 4 octobre 2017

Fall escape .. !!

Hi friends,

Today I am here at Cuts2luv blog with my DT inspiration for this month !! This month I have created a fall layout !!

Bonjour les amis! 

Aujourd'hui, je suis ici sur le blog de Cuts2luv pour vous présenter mon inspiration du mois! J'ai décidé de créer une page d'automne! 


This month Cuts2luv have perfect beautiful challenge mood board !!

Le tableau d'Octobre est juste magnifique! 

Here I have used 7 Dots Studio's paper with wooden texture , 49 and market flowers , Lindy's gang and my favorite Cutsluv badges !! Below are few close-ups :-

J'ai utilisé des papiers 7 dots studio's avec une texture de bois, des fleurs 49 and Market, des produits Lindy's gang et mes badges Cuts2luv préférés! Je vous ai mis quelques gros plans.




Here I have used following badges from Cuts2luv :

  3 buttons 1 "Pumpkin spice



   3 buttons 1 "Poinsettia



Join us to Cuts2luv challenge !! 

Hugs,

Venez relever le défi Cut2luv! 

Bises,














1 commentaire:

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!