mardi 8 mai 2018

May Mood Inspiration by Torsa


Hi Friends,


Today I am at Cuts2luv blog with my inspiration for May Mood board !! This month we have very soft and beautiful colors in our mood board !! 

Bonjour les amis,

Je suis ici aujourd'hui pour vous présenter mon inspiration avec le tableau de mai! Ce mois-ci nous avons un défi doux avec de magnifiques couleurs! 




 Below is the mood board of May Challenge :



I have used Lindy's spray to create the watercolor background !!  Added doilies as embellishments and beautiful pink floral badge !!
Below are few ups :-

J'ai utilisé des sprays Lindy's pour créer un superbe fond d'aquarelle. J'ai ajouté des doilies et un beau badge à fleur rose! 

Voici quelques gros plans: 






I used following products from Cuts2luv 





Thanks for stopping !! See you soon :) 

Merci de vous être arrêtés et à bientôt! ;) 









1 commentaire:

  1. whaouhhhhh whaouhhhhhhh whaouhhhhhhh tres tres jolie, je suis fan de cette page

    RépondreSupprimer

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!